Aloitimme etupäästä. Iskari oli alapäästä kiinni 2 pultilla ja yläpäästä 1 mutterilla. Yleensä tulee törmättyä niihin autoihin, joiden etuiskarit on 2-3 pultilla kiinni yläpäästä ja lähtee kokonaisuutena pois, mutta tässä autossa tuli lautanen sit sinne päälle ja siihen laitettiin mutteri.
Sitten siirryttiin takapäähän. Iskari oli alapäästä kiinni yhdellä pultilla ja yläpäästä yhdellä mutterilla. Vasemmalla puolella oli alapäässä ongelmia. Mutteria, joka oli kiinni pultissa, jouduttiin kuumentamaan hehkuvaksi, jotta se saatiin pois. Ei vakavampaa.
Sitten vain puristettiin jousipuristimella kierrejouset kasaan, jotta saimme iskarit vaihdettua. Uudet suojakumit vaihdettiin samalla ja kierrejouset maalattiin mustaksi.
Kaikki sujui ihan hyvin, mutta melkein joka päivä kun tehtiin, niin jouduttiin venailemaan osia.
Kuva ilman iskaria. Jarruletkun pidike oli myös kiinni iskarissa.
Tällä tavalla takaiskari oli kiinni.Tässä uusi iskari ja maalattu kierrejousi.
Uuden karhea iskari kiinni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti