Seuraavaksi piti kiristää apulaitehihnaa. Löysensimme ensimmäiseksi kiristintä ja otimme hihnan pois. Emme saaneet hihnaa takaisin paikalleen, joten opettajan avustuksella mietimme onko kaikki nyt ihan oikein. Katsoimme autodatasta miten sen pitäisi mennä ja saimme hihnan paikalleen. Hihna oli siis edellisten tekijöiden toimesta pistetty väärin. Kiristimme vielä hihnan kunnolla kiristysrullasta.
Sitten piti vielä maski tukkia vaahtomuovilla ja kiinnittää nippusiteillä. Diesel moottori tuottaa niin vähän hukkaenergiaa, joten aukko oli tukittava tämän hukkaenergian hyödyntämiseksi esimerkiksi sisätilojen lämmitykseen. Alunperin piti vain lokasuojat kiinnittää, mutta hommat kasaantu siitä autosta ja unohdimme ottaa kuvia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti